خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

آلودگی هوا مدارس و معادن قزوین را به تعطیلی کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۷۸۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: امروز با توجه به آلودگی هوای استان علاوه بر مدارس فعالیت معادن و کارگاه‌هایی که آلایندگی ایجاد می‌کنند هم در تمام استان تعطیل است.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آلودگی هوای استان گفت: بر اساس جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا که شب گذشته تشکیل شد، تمام مدارس استان امروز تعطیل است و امتحانات هم به روز دیگری مؤکول خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: ساعت 9 شب گذشته شاخص کیفیت هوا 139 بود و تصمیمی برای تعطیلی ادارت گرفته نشد.

وی ادامه داد: برای امروز فعالیت تمام معادن، کارخانه‌های آسفالت و کارگاه‌هایی که دارای آلایندگی هستند در تمام استان تعطیل خواهد بود و روند تعطیلی‌ها به گزارش شاخص‌های کیفیت هوا بستگی دارد.

این مسئول تاکید کرد: توصیه ‌می‌شود افرادی که کارهای غیرضرور ندارند و بیماران قلبی و رویوی از منزل خارج نشده و تا حد ممکن از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.

علیمی گفت: شهرداری‌ها هم باید نکاتی را رعایت کنند و ساخت و سازهایی که ایجاد آلایندگی می‌کنند را در این چند روز تعطیل کنند تا وضعیت کیفیت هوا بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز