خبرگزاری کار ایران

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی اتفاق افتاد:

تعطیلی مدارس و ادارات استان مرکزی به علت آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۷۱۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: تمامی ادارات، بانک ها و مؤسسات اعتباری، مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مرکزی فردا سه‌شنبه 3 خرداد ماه سال 1401 به دلیل افزایش ذرات گرد و غبار تعطیل اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی زندیه وکیلی افزود: تعطیلی روز سه‌شنبه 3 خرداد ماه سال جاری شامل دستگاه های خدمات رسان اعم از مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس 115، خدمات شهری شهرداری ها، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان ها وآتش نشانی ها، نمی شود و این دستگاه ها باید فعالیت های عادی خود را داشته باشند. 

وی ادامه داد: تعطیلی اعلام شده در روز سه‌شنبه 3 خرداد ماه سال جاری، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی و با توجه به پیش بینی‌ وضعیت هواشناسی استان، به دلیل نفوذ توده گرد و غبار در سطح استان بوده است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس کارگروه کاهش آلودگی هوای استان مرکزی اظهار داشت: توصیه می شود که مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان، کودکان و سایر افراد تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند. همچنین از انجام فعالیتهای ورزشی در فضای باز اجتناب گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز