خبرگزاری کار ایران

تبدیل همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۴۱۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از افتتاح سایت جدید این نمایشگاه در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: با افتتاح این سایت، همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمید گلی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با موضوع اطلاع‌رسانی در زمینه سایت جدید نمایشگاه، اظهار کرد: برای تکمیل این سایت ۲۱ میلیارد تومان هزینه کردیم و ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای فاز اول باید هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: از سال ۹۳ اقداماتی برای این سایت انجام شده اما به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود و سال ۱۴۰۰ منابع را تعریف کرده و از سهامداران خودمان تقاضای آورده نقدی داشتیم و ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سهامداران گرفتیم همچنین منابع بلاعوضی از سازمان توسعه و تجارت تهران و نمایشگاه بین المللی تهران دریافت کردیم.

گلی‌پور با اشاره به مساحت ۲۰ هکتاری این سایت، توضیح داد: با تکمیل این سایت ما بزرگترین نمایشگاه غرب کشور را در استان همدان خواهیم داشت و فاز دوم به زودی آغاز می‌شود همچنین پارک اقوام برای نخستین بار در کشور، در دست طراحی است و یک کار فرهنگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تا یک ماه آینده به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، مطرح کرد: سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان به صورت آزمایشی از فردا با نمایشگاه گل و گیاه، شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این سایت همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور خواهد شد، اظهار کرد: ما به سمت نمایشگاه کاملاً تخصصی می‌رویم تا به صنعت استان و کشور، کمک کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان، ادامه داد: برخی نمایشگاه‌ها در تمام استان‌ها برگزار نمی‌شود و ما امسال، نمایشگاه صنعت آب و صنعت برق را خواهیم داشت.

گلی‌پور با بیان اینکه در تقویم سال جاری ۲۵ نمایشگاه را تدارک دیدیم، اظهار کرد: در تمام سال‌های گذشته تمام نمایشگاه‌ها را خودمان اجرا کردیم و الان حتی‌الامکان در تلاش هستیم به مجریان ملی واگذار و هر نمایشگاه به متخصصان آن امر سپرده شود.

وی با اشاره به تغییر در نحوه تبلیغات نمایشگاه، تصریح کرد: در تبلیغات تغییرات مهمی به وجود آمده و نمایشگاه گل‌ و گیاه آخرین نمایشگاهی است که تبلیغ با کارتن پلاست، انجام خواهد شد و با وجود اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها بیش از ۷۰ درصد اطلاع رسانی‌ها توسط کارتن‌پلاست انجام می‌شده، برای حرفه‌ای شدن تبلیغات از بیلبورد استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی همدان با بیان اینکه مکانی برای مطبوعات در سایت جدید در نظر گرفته شده است، توضیح داد: از برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار یک نمایشگاه فرهنگی دیگر، استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز