خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز؛

سه تقاطع غیر هم سطح تبریز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۴۳

شهردار تبریز از بهره‌برداری تقاطع‌های غیرهمسطح شهید فلاحی، شهید فروزنده و رسالت-دیزل‌آباد در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یعقوب هوشیار از تقاطع‌های غیرهمسطح شهید فلاحی، شهید فروزنده و رسالت-دیزل‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها و روند اجرایی آنها قرار گرفت.

وی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی ضمن اشاره بر تسریع روند اجرایی در راستای آسایش شهروندان، بر زیباسازی همزمان محیط پیرامون آن از طریق پوشش گیاهی و رفع زوائد بصری موجود تأکید کرد.

هوشیار بیان کرد: تا پایان خرداد بتن‌ریزی پایه‌ها به اتمام رسیده و خاکریزی و عرشه‌گذاری تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده آغاز می‌شود.

وی افزود: ۵۰ درصد از تیرهای آهنی عرشه پل تا پانزدهم تیر آماده می‌شود و ۵۰ درصد دیگر آن تا پانزدهم مرداد در محل نصب خواهد شد.

هوشیار تاکید کرد: در بحث زیباسازی همزمان با عمیات عمرانی پروژه در دو سوی پل نیز طرحی برای معرفی تبریز طراحی و پس از اتمام آن در دو طرف پل نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین جابجایی المان و درختان موجود در مسیر، کف‌سازی مسیر پیاده و پوشش گیاهی در پیرامون پروژه از جمله طرح‌هایی است که از هم‌اکنون باید تدبیری برای آنها اندیشیده شود.

شهردار تبریز در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی، از تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده نیز دیدار و دستورات لازم برای ادامه کار این پروژه را صادر کرد.

هوشیار در این بازدید پس از احصای مسائل و مشکلات موجود و ارائه تمهیدات لازم برای تسریع روند اجرایی پروژه، از آغاز روزشمار افتتاح این پروژه در ۳۰ آبان سالجاری خبر داد.

وی افزود: جابجایی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، جابجایی تأسیسات برق، آرام‌سازی پروژه، لایروبی کانال ایلی‌سو همزمان با عملیات اجرایی آن و اصلاح مسیر جوب در راستای تعریض معبر کناری پروژه طرح‌هایی هستند که همزمان با عملیات عمرانی باید مورد توجه قرار گیرد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح رسالت-دیزل‌آباد، سومین مقصد بازدید شهردار تبریز بود که در جریان این بازدید و در جلسه‌ای با پیمانکار پروژه بر اهمیت تسریع در اجرای آن تأکید کرد.

هوشیار خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از شمع‌گذاری شاهد تسریع در اجرای آن خواهیم بود.

وی افزود: پیش‌بینی غلاف برای تأسیسات آب و فاضلاب، خرید ورق‌های آهنی و در کنار آن تکمیل فونداسیون و پایه‌های عرشه پل، برنامه‌ اجرایی کارفرمای پروژه در هفته‌های آتی خواهد بود.

وی یادآور شد: یکشنبه هفته آینده با تأمین بخشی از اعتبار پروژه دوباره در این پروژه حضور یافته و روزشمار پایان پروژه را اعلام خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز