خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گندم قاچاق در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۴۱

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف ۹ هزار و ۶۱۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در مراغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار «علی محمدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری این میزان گندم را از یک دستگاه کامیون کشف و راننده آن را به عنوان متهم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس  قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادها، انتقادها و قدردانی خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

خرید و فروش گندم و آرد در خارج از شبکه توزیع به دلیل برخورداری این ماده غذایی مهم از یارانه دولتی ممنوع است و بر همین اساس نیز عوامل انتظامی و اطلاعاتی با آن به صورت جدی برخورد می‌کنند.

کشف ۲۲ تن کالای احتکاری در ملکان

فرمانده انتظامی ملکان نیز گفت: ۲۲ تن کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ملکان کشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ علی ریحانی با اجرای طرح مقابله با محتکران ۲ انبار مواد غذایی و سایر مایحتاج مردم کشف و پس از طی مراحل قانونی به چرخه توزیع بازگردانده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز