خبرگزاری کار ایران

از تاریخ ۲۹ اردیبهشت الی ۴ خرداد در حال برگزاری است؛

برگزاری نمایشگاه نقاشی (رویش درون) اثر هنرمند فارسی در یزد/درخت نمادی از مقاومت فردیت یافته انسان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۱۷۴

نمایشگاه نقاشی رویش درون مجموعه آثار فاطمه رستگارنیا هنرمند مرودشتی از تاریخ 29 اردیبهشت الی 4 خرداد ماه در نگارخانه راضی استان یزد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایشگاه نقاشی رویش درون مجموعه آثار فاطمه رستگارنیا هنرمند استان فارسی  است که از تاریخ 29 الی 4 خرداد  ماه سال جاری در نگارخانه راضی در یزد در حال برگزاری است.

فاطمه رستگارنیا هنرمند استان فارسی که آثارش را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است، در مورد این  نمایشگاه  اظهار کرد: با استفاده از تکنیک ترکیب مواد و کمک گرفتن از فضای تیره _ روشن و رمز آلود و با نشان دادن فضای مینیمال سعی کردم که تجربه ذهنی و حسی خود را با ذهنیتی آرام و ماندگار در آثارم به نمایش بگذارم و نام این مجموعه را رویش درون گذاشتم.

وی با اشاره به این بیت که درخت را نگر / که چه تصویر می کند / نقش هزار دست / بر این زاد و بوم پست ...گفت: درخت را نمادی از مقاومت فردیت یافته ی انسان می بینم که محصول این کنکاش همیشگی و مداوم است این مجموعه برای من روایتگر زندگی است، روایتی که برای زیستن در یک نقطه ثابت نیست.

این هنرمند ادامه داد: سرچشمه این درختان به سفر درونی، مهر و محبتی که در درون خود کاشته‌ام و همراه شدن با پیرامونم، عناصر طبیعت و درخت انجامید.

بر پایه این گزارش فاطمه رستگارنیا دانش آموخته رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری یزد که شرکت در نمایشگاه های مختلف نقاشی، مدیر موسسه فرهنگی هنری،  تدریس در دانشگاه، مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان مرودشت و مسئول نگارخانه  را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز