خبرگزاری کار ایران

سوم خرداد ماه و با حضور مسئولان استان و اصحاب رسانه؛

پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان- آزادی افتتاح می شود/ با بهره‌برداری از این طرح،بار ترافیکی خیابان بهشتی کاهش می‌باید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۶۴

پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان – آزادی به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریال سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر طی آیینی با حضور مردم و مسئولان مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، تقاطع ماهان – آزادی به جهت معارضانِ متعدد تاسیساتی اعم از لوله های فاضلاب شهری، گاز، آب، فیبر نوری و... از جمله های طرح هایی بود که برای تکمیل آن زمان و هزینه بسیار زیادی صرف شد. مدیریت شهری کرج  بارها از روند تکمیل زیرگذر بازدید به عمل آورده و ضمن نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکار، به مانع زدایی و رفع موانع اجرایی، فنی و مالی پروژه کمک کرده اند؛ طرحی که با بهره برداری از آن، بخشی از بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی در هسته مرکزی شهر فروکش می کند و شهروندان بدون نیاز به تردد از این مسیر مواصلاتی، می توانند به سمتِ غرب کرج و محدوده باغستان و میدان خوارزمی تردد ‌کنند.

گرچه برای احداث این پروژه بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال از اعتبارات شهری هزینه شده لکن ارزش ریالی آن در حدود  ۱۳۰۰ میلیارد ریال است.

این طرح عمرانی که بخشی از نقشه راه مدیریت شهری جهادی کرج در راستای خدمت رسانی به شهروندان، عمل به وعده‌ها و حل مشکلات شهری می باشد، ساعت ۱۴ روز سه شنبه سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مجتبی عبدالهی استاندار البرز، مسئولان استانی و محلی و اصحاب رسانه و خانواده های شهداء افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز