خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی روستایی در جوانرود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۹۵

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود: ۱۰ پروژه آبرسانی به ۲۵ روستا شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، غفار صالحی به ارائه گزارش عملکرد این امور در حوزه آب شهرستان طی دو ماه گذشته پرداخت و گفت: با توجه به این موضوع که یکی از مهمترین رسالت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب تامین آب شرب پایدار و بهداشتی است این امور به منظور دستیابی به این مهم ۱۰ پروژه آبرسانی به ۱۵ روستای خودگردان و ۱۰ روستای تحت پوشش خدمات آبفا با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر را در دستور کار دارد که خوشبختانه با سرعت قابل قبولی در حال اجرا هستند.

 صالحی از ۴ هزار و ۱۵۰  مورد کلر سنجی طی دو ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین کارشناسان این امور در راستای کنترل و پایش مستمر آب شرب مشترکین شهرستان به صورت روزانه نسبت به نمونه برداری از شبکه توزیع آب شهرها و روستاهای شهرستان اقدام کردند که ظرف مدت دو ماه گذشته چهار مورد آزمایش شیمیایی و  ۲۷۶  مورد آزمایش میکروبی در این راستا انجام شد.

صالحی شستشوی ۴ هزار و ۷۵ متر شبکه توزیع، ۷ هزار و دویست متر خطوط انتقال آب و  ۱۶ هزار و ۴۰۵ متر مکعب مخزن ذخیره آب را از جمله اقدامات این امور طی دو ماه گذشته اعلام کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در پایان با اشاره به تداوم خشکسالی و اثرات آن بر منابع تامین آب شرب شهرستان، خاطر نشان ساخت: خواهش ما از مشترکین گرامی این است که با در نظر گرفتن این موضوع نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته باشند و از مصارف غیرضروری همچون شستشوی کوچه، معابر، خودرو، پارکینگ و حیاط با آب شرب پرهیز کنند.

شهرستان جوانرود با ۴۴ هزار و ۸۱۴  مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۸۶ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز