خبرگزاری کار ایران

در جلسه برگزاری مسابقات آزاد کشوری شهر جهانی ملیله عنوان شد؛

در توسعه کمی و کیفی، آموزشگاه‌های آزاد و دولتی فرقی باهم ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۴۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‎‌ای استان زنجان، با اشاره به جلسه‌ هماهنگی مسابقات آزاد ملیله سازی در زنجان، گفت: در بحث توسعه کمی و کیفی، آموزشگاه‌های آزاد و مراکز دولتی فرقی باهم ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جلسه‌ هماهنگی و هم اندیشی و مشارکت فعال در برگزاری مسابقات آزاد ملیله سازی به عنوان اولین رویداد مرحله کشوری رشته ملیله سازی به میزبانی استان زنجان با حضور نمایندگان و همه اعضا به ریاست مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان برگزار شد.

در این جلسه محمد رضا انصاری، مدیر کل فنی و حرفه ای استان زنجان، با اشاره به  مراحل انجام شده المپیاد، گفت: صیانت و تبیین جایگاه زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله و اهمیت و ضرورت برگزاری مسابقات آزاد در میان صاحبان مهارت صنعتگران و پیشه وران در قالب برگزاری مسابقات آزاد مهارت با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و امکان ارزیابی و مقایسه با یکدیگر را با اتکا بر دانش و تجربیات ارزشمند چندین ساله در برگزاری مسابقات ملی مهارت با حمایت و همکاری شرکای اجتماعی و بخش خصوصی، صنایع، اصناف، اتحادیه‌ها و بنگاه‌های آموزشی برنامه‌ریزی و با مشارکت آنان به اجرا درآوریم.

انصاری،  با بیان اینکه محل برگزاری تعیین شده و طراحی پروژه انجام پذیرفته که این پروژه در روز 8 خرداد در سایت بارگذاری خواهد شد در خصوص ثبت نام گفت: 20 نفر شرکت کننده از استان‌های اصفهان، تبریز ، تهران و غیره و 20 نفر نیز از استان زنجان ثبت نام نموده اند که خواهران بیشترین نفر ثبت نامی را به خود اختصاص داده‌اند که از این تعداد انتخاب و معرفی نفرات برتر استان (2 نفر) به عهده میراث فرهنگی می‌باشد و طبق شیوه نامه اعلامی هر استان یک نفر شرکت کننده و میزبان 2 نفر شرکت کننده خواهد داشت.
 

در توسعه کمی و کیفی، آموزشگاه‌های آزاد و دولتی فرقی باهم ندارند

در ادامه این جلسه مقرر شد تا روز چهارشنبه مورخ 1401/03/04 اسامی ثبت نام کنندگان استان زنجان جهت برگزاری مسابقه به میراث فرهنگی ارسال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز