خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی، تاکید شد؛

ضرورت حفاظت همگانی از تنوع زیستی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۱۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، همزمان با روز جهانی تنوغ زیستی ، بر ضرورت حفاظت همگانی از تنوع زیستی استان زنجان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا یافتیان،  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، ضمن تبریک "روز جهانی تنوع زیستی" گفت : هر ساله و بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، روز  ۲۲ می مصادف با اول خرداد بعنوان روز جهانی تنوع زیستی اعلام و گرامی داشته می شود که همگان باید در حفظ این موهبت الهی، خود را موظف دانسته و کوشا باشند.

یافتیان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون الحاق مورخ ۶ خرداد ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان و ابلاغیه ریاست جمهوری به عضویت این کنوانسیون درآمده است، گفت:  طبق این مصوبه، سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان مرجع ملی کنوانسیون در ایران تعیین شده است.

وی، ادامه داد: این رویکرد حفاظتی بایستی علمی و بروز باشد که در این خصوص کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان آماده هرگونه راهنمایی و مساعدت هم استانی‌های  در مواقع مواجه با این تنوع زیستی (اعم از حیات وحش، درختان و گیاهان و ...)  می باشند، شماره تماس ۱۵۴۰ پل ارتباطی مردم و این اداره کل می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز