خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۲۵۷ تنی برنج احتکار شده در خمام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۵۱

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۲۵۷ تن برنج احتکار شده در خمام، گفت: متهم ۳۴ ساله به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از رشت،سردار عزیزاله ملکی فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان و اظهار کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر احتکار برنج داخل کارخانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان خمام بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات صورت گرفته از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان صمت و تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۵۷ تن برنج احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه در این رابطه متهم ۳۴ ساله به مرجع قضائی معرفی و کارخانه محل نگهداری برنج‌ها پلمب شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی ادامه داد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاها را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز