خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهل سنت تربت جام:

مسئولانی که شایستگی ندارند باعث نارضایتی مردم می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۳۹

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مسئولانی که شایستگی ندارند باعث نارضایتی مردم می‌شوند و ان شاء الله در دل مردم شفقتی برای همراهی با دولت و محبتی در دل دولت برای خدمت به مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به دیدار ۲۰ تن از علمای اهل سنت کشور با رئیسی گفت: در این دیدار به رئیس جمهور گفتم ما اهل سنت ادعای وزارت و استاندار و مدیر کلی داشتیم اما در انتصاب یک معاون اداره شهرستان هم چون اهل سنت هست خودداری می کنند و می گویند اهل سنت را نمی توانیم معاون اداره بگذاریم.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی ادامه داد: در وعده های انتخاباتی آقایانی که از تهران و دیگر جاها می آمدند می گفتند مشکلات حل می شود و صحبت از وزیر، استاندار و مدیر کل اهل سنت بود اما الان اهل سنت بهره ای از این وعده های انتخاباتی نبرده است.

وی افزود: در سطح استان به مشکلات ما توجه نمی کنند و به نیروهای شایسته بومی پست نمی دهند و حتی کارگران کارخانجات از نیروهای بومی نیستند.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی مسئولان هر منطقه از اکثریت مردم آن منطقه باید باشد حالا شیعه یا سنی فرقی ندارد نه اینکه حتی بومی هم نباشد و شایسته سالاری صورت نگیرد.

مولوی جامی الاحمدی گفت: رئیس جمهور در این دیدار گفت در شهرستان ها حتما باید نیروی شایسته بومی انتخاب شود و ما گفتیم همین را بی زحمت مکتوبش کنید تا اگر این دستور در شهرستان اجرا نشد به شما اطلاع دهیم.

وی با اشاره به دیدار با رئیس جمهور ادامه داد: در این دیدارها مجال صحبت و درد و دل نمی دهند و برای هر نفر در حد چند دقیقه فرصت می دهند و مجری به من یکی دو باری تذکر داد که گفتم ما هزاران کیلومتر آمدیم تا مشکلات‌مان را بیان کنیم که آقای رئیسی گفتند ایرادی ندارد مشکلاتتان را مطرح کنید و آنچه لازم بود بیان شد.

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: مسئولانی که شایستگی ندارند باعث نارضایتی مردم می‌شوند و ان شاء الله در دل مردم شفقتی برای همراهی با دولت و محبتی در دل دولت برای خدمت به مردم ایجاد شود و توصیه می کنم به مردم  و کسبه که در این وضعیت اقتصادی احتکار نکنند و نیازمندی های مردم را برطرف کنید و اگر به مردم رحم نکنید خدا به شما رحم نخواهد کرد و اگر هر کس به فکر منافع خودش باشد و خودمان دلسوز خودمان نباشیم اوضاع خراب می شود و دعای نیمه شب مظلومان دامن گیر همه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز