خبرگزاری کار ایران

50 سند مالکیتی در جزیره هرمز به مردم اعطا می‌شود/ مشکل اراصی تحت مالکیت خصوصی را حل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۹۴

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با تشکیل شورای حاکمیت مراحل صدور اسناد مالکیت در حال انجام است، گفت: مشکل اراضی تحت مالکیت خصوصی را از طریق مذاکره با نمایندگان حقوقی شرکت حل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدی دوستی در آیین اهدای سند مالکیتی به مالکان در محله نایبند جنوبی بندرعباس با تاکید بر اینکه مشکل اسناد مالکیت موضوع بسیار شایعی در تمام استان است، اظهار کرد: جزیره هرمز، میناب و عمده محلات بندرعباس درگیر این موضوع هستند حتی طرح های مسکن مهری که ۱۴سال پیش شروع شد به رغم اینکه به اتمام رسیده اند اما اسناد آنها هنوز صادر نشده است.

وی افزود: با تشکیل شورای حاکمیت،صدور اسناد مالکیت در برخی از محلات بندرعباس آغاز و تعدادی هم به مرحله صدور رسیده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سوم خرداد ماه ۵۰ سند در جزیره هرمز اعطا خواهد شد، گفت: صدور سند اراضی  تحت مالکیت دولت و یا در مالکیت نهادهای تحت نظر رهبری مثل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان است، حل می شود.

دوستی در خصوص اراضی که مالکیت خصوصی دارند، بیان کرد: سعی می کنیم از طریق مذاکره با نمایندگان حقوقی شرکت مینرال اکسپورت مسائل باقی مانده را حل کنیم چرا که قطعه زمینی به مساحت ۳۵۰ هکتار مشخص شده و بعضی اختیارات که در حوزه وزیر راه هست هم گرفته شده است.

وی افزود: پس از مذاکره ابتدا سند مالیکت به نام دولت زده می شود و در گام بعدی صدور سند به مردم منتقل می‌شود که می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی طرح اقدام مسکن ملی برخوردار شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح های شهردار و شورای شهر بندرعباس در اصلاح معابر و خیابان ها خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم ولی نعمتان هستند و حق به گردن ما دارند وظیفه داریم پاسخگوی محبت های آنها باشیم.

با پیگیری مستمر استاندار هرمزگان و با کمک ستاد اجرایی فرمان امام به طور نمادین ۵ سند مالکیتی به صاحبان منازل مسکونی اعطا و روند اعطای اسناد سایر افراد ساکن در نایبند جنوبی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز