خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دیه استان:

یزد هیچ زندانی محکوم به پرداخت دیه ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۶۵۵

رئیس ستاد دیه استان یزد با تشریح نوع محکومیت مددجویان جرائم غیر عمد گفت: با فرهنگ سازی های انجام شده توسط ستاد دیه استان، یزد هم اکنون مددجو محکوم پرداخت به دیه ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، سید مسعود عظیمی در یکصد و نهمین نشست هیئت امناء ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال جاری ستاد دیه استان یزد جشن‌های بسیار با شکوهی را در سطح استان و شهرستان برگزار کرده است، اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد دیه در سال جاری میبایست فرهنگ سازی در زمینه آگاهی بخشی به اجتماع در خصوص جرائم غیر عمد و جلوگیری از ورود افراد به زندان با این‌گونه محکومیت ها باشد.

وی افزود: به همت خیرین، صنعتگران، ادارات و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در ماه رمضان مبلغی بیش از پنج میلیارد تومان به ستاد دیه استان اهدا گردید که این خود نشان از اعتماد بالای مردم به این ستاد مردمی دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ادامه با اشاره به این موضوع که جشن های گلریزان در یزد تنها مختص به ماه رمضان نیست از برگزاری جشن‌های گلریزان در مناسبت‌های مختلف خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم تا آیینی با حضور عوامل برنامه ماه مهربانی، دبیران جشن‌های گلریزان و فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار و از تمامی کسانی که در ماه مبارک رمضان یاور این ستاد بودند تقدیر کنیم تا بتوان از این پتانسیل موجود در مناسبت های متفاوت استفاده کرد.

عظیمی با تشریح وضعیت محکومین جرائم غیرعمد در زندان گفت: یزد هم اکنون محکوم پرداخت دیه غیرعمد در زندان ندارد که این نشان از تاثیر اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازانه این ستاد دارد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزدبا اشاره به آسیب پذیر بودن خانواده زندانیان جرائم غیر مد تصریح کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر مد و تسریع در امر آزادی محکومین نیازمند جرائم غیر مد باید در راس امور قرار گیرد زیرا در بسیاری از موارد شاهد آسیب های اجتماعی برای خانواده این افراد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز