خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان خبر داد؛

اعزام 12 تییم تخصصی از سمنان و گلستان برای جستجوی دختر مفقود شده در جنگل های کالپوش / 200 نفر از نیروهای محلی نیز به کمک آمدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۳۳

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: ۱۲ تیم جستجوی تخصصی شامل ۸ تیم از استان سمنان و ۴ تیم از استان گلستان و همچنین حضور 200 نفر نیروهای محلی از روستاهای مناطق اطراف به ویژه دشت شاد ، نام نیک و کرنگ در حال جستجوی دختر مفقود شده در جنگل های کالپوش هستند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: عملیات جستجوی کودک مفقود شده در جنگل‌های دشت شاد شهرستان میامی که از روز گذشته آغاز شده ، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: به دنبال اعلام مفقودی یک دختر بچه به نام «زهرا عرب اسدی» از اهالی روستای کلاته اسد میامی که روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در جنگل های دشت شاد از توابع شهرستان میامی اتفاق افتاد در ابتدا تیم  جستجوی هلال احمر از شهرستان میامی به محل مورد نظر اعزام و پس از جستجوی دو ساعته موفق به فرد مفقود شده نشدند.

حمیدی یادآور شد: در ادامه با اعزام ۱۲ تیم جستجوی تخصصی شامل ۸ تیم از استان سمنان و ۴ تیم از استان گلستان و همچنین حضور 200 نفر از نیروهای محلی از روستاهای مناطق اطراف به ویژه دشت شاد ، نام نیک و کرنگ عملیات جستجوی این کودک از ساعت ۲۱ شب گذشته ادامه یافت که به علت پدیده مه آلودگی و بارندگی شدید در ساعت ۳ بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت ماه متوقف شد.  

حمیدی اضافه کرد: صبح امروز و با روشن شدن هوا و مناسب شدن نسبی وضعیت جوی عملیات جستجو با حضور تیم های تخصصی هلال احمر و سگ های زنده یاب و همچنین نیروهای مردمی مجددا آغاز و همچنان در حال انجام است.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن قدردانی ویژه از مشارکت و همراهی تیم های جستجوی مردمی، از هم وطنان و به ویژه اهالی استان های مازنداران ، گلستان ، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست کرد چنانچه اطلاعاتی از این کودک دارند در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ ( استانداری سمنان ) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز