خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان لرستان:

روند ازدواج و فرزند آوری را در جامعه اصلاح کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۹۶

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان لرستان گفت: کشور ما در معرض طوفان سالخوردگی است ما می‌توانیم با قانع کردن افکار عمومی و ارائه راهکارهای درست، روند ازدواج و فرزند آوری را اصلاح کنیم.

به گزارش ایلنا، آرش قیاسیان در نشست تخصصی با فعالان و خیران حوزه ی ازدواج و فرزند آوری  لرستان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی، ساده زیستی و بازگشت به سنت ها می‌تواند یکی از راهکارهای حل مشکلات موجود در بحث ازدواج جوانان و فرزند آوری باشد گفت: کشور ما تحت تأثیر فرهنگ اسلامی، فرهنگ ایرانی و فرهنگ غربی است؛ یعنی ترکیبی از این ۳ فرهنگ را داریم؛ اما در بحث ازدواج متاسفانه دربرخی موارد  فرهنگ غربی در جامعه غالب تر شده است. 

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان لرستان  در ادامه تصریح کرد: برگشت به شرایط قبل کمی دشوار است، اما معتقدم این کار شدنی است. در این مسیر نیازمند سیاست‌گذاری درست، داشتن طرح برای اجرا کردن این سیاست‌ها و در مرحله بعد، برنامه مناسب برای رسیدن به سیاست‌های تعیین شده هستیم که نیازمند همکاری همه جانبه است. 

وی درادامه بااشاره به آیات و روایات و همچنین صحبت های رهبر فرزانه در خصوص تاکید بر ازدواج و فرزند آوری گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف "ازدواج جوانان و راه های تسهیل آن" و همچنین داشتن فرزند نیکو را دائما گوشزد می‌ فرماید که مسأله جمعیّت را جدّی بگیرید! جمعیّت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان لرستان همچنین بااشاره به اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فرزند آوری متناسب با جامعه نیازمند فرهنگ سازی از سوی دستگاه های متولی است گفت:جامعه ما به تحلیل و محتوای مناسب نیاز دارد افزایش ساخت فیلم ها و کلیپ ها و تسلط بر فضای مجازی و انتشار گسترده در مواجه با تبلیغات منفی غرب یکی از مهمترین راهکارهای موجود است که از فعالان حوزه ی ازدواج و فرزنداوری این انتظار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز