خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان‌مرکزی خبر داد؛

افزایش 45 درصدی مراجعه‌کنندگان موارد تنفسی به مراکز اورژانس استان‌مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۷۲

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: شمار مراجعه کنندگان موارد تنفسی به مراکز اورژانس استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد پروهان افزود: هفته آخر اردیبهشت ماه سال گذشته 525 نفر به علت مشکلات تنفسی به اورژانس و مراکز درمانی استان مراجعه کرده بودند، اما در هفته آخر اردیبهشت ماه سال جاری این موارد به 754 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در اردیبهشت ماه سال گذشته 186 نفر به علت مشکلات قلبی به اورژانس و مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کرده بودند، اما در اردیبهشت ماه سال جاری این موارد به 384 نفر رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در خصوص تمهیدات اورژانس در شرایط آلودگی هوا، اظهار داشت: به دلیل تشدید آلودگی هوا در کلانشهر اراک در روزهای آلوده، در میدان شهدای اراک یک دستگاه آمبولانس مستقر شده است.

پروهان با اشاره به آمادگی اورژانس برای ارائه خدمات به همشهریان در صورت ابتلا به مشکلات ناشی از آلودگی هوا، تصریح کرد: در صورتی که هموطنان با علائمی همچون سردرد، سرگیجه، تهوع و تنگی نفس مواجه شدند به سرعت به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس در سطح شهر و یا بیمارستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز