خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

افزایش 2 برابری ماشین آلات احداث راه ارتباطی کلور- درام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۶۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ماشین آلات و تجهیزات فنی و اجرایی پیمانکاران احداث راه ارتباطی کلور – درام نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری به همراه نماینده شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از پروژه راه ارتباطی در حال احداث کلور- درام با اعلام این خبر افزود: نه تنها این پروژه در هیچ مقطعی تعطیل نشده بلکه پیمانکاران با توانی مضاعف در این محور ارتباطی مشغول کارهای عمرانی و اجرایی هستند.

وی گفت: برای تکمیل پروژه های حوزه راه اصلی و بزرگراهی استان منابع ۶۰۰ میلیارد تومانی از طریق فاینانس بانکی تامین شده که ۱۰۰ میلیارد تومان آن از طریق بانک مسکن برای محور ارتباطی کلور – درام اختصاص می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با پیگیری استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده جنوب استان در کنار تامین اعتبارات ماده ۵۶ از محل ردیف ملی نیز برای این محور ارتباطی اعتبارات مناسبی تخصیص یافته است.

حیدری افزود: با تلاش و پیگیری پیمانکار قرار است مشکلاتی نظیر معارض و رانش ایجاد شده در مسیر برطرف و در پاسخ به مطالبات مردم جنوب استان این محور شریانی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز