خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان :

ضرورت نظارت فنی در اجرای پروژه‌ها/ عقب‌افتادگی در حوزه زیرساخت‌های استان با تلاش جهادی قابل جبران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان بر لزوم نظارت فنی و اصولی در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ، احمدرضا دالوند در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های استان آبرسانی به مناطق محروم است و طرح جهاد آبرسانی به این مناطق از کارهای بسیار خوب وزارت نیرو و از ضروریات کشور به شمار می‌آید، اظهار کرد: به دلیل محدودیت زمان و تسریع در کار بهتر است برای تهیه نقشه پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم از نقشه های بنیاد مسکن که متولی کار در روستاها بوده استفاده کرد چراکه مورد تایید استان نیز هست.

 وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت نقدینگی و داشتن اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها دیگر جایز نیست مشکلات مالی باعث متوقف شدن کار شود.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به خرید مصالح مورد نیاز این پروژه‌ها تاکید کرد: برای خرید مصالح و مواد مورد نیاز باید از ظرفیت و تولیدات استاندارد استان استفاده شود، چراکه توجیهی ندارد وقتی مصالحی در استان تولید می‌شود از دیگر استان‌ها خریداری کرد.

 وی در ادامه بر نظارت فنی و اصولی در اجرای کارها تاکید کرد و افزود: به منظور جلوگیری از کارهای غیراصولی و فنی و همچنین مقابله با تحمیل هزینه‌های مضاعف، باید نظارت عملیاتی و میدانی در کارها داشته باشیم.

دالوند با بیان اینکه اگر پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی اجرا نشود باعث برگشت اعتبار خواهد شد، عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی کار نباید متوقف شود. مسائل و مشکلات در اجرای این پروژه‌ها را از طریق دستگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود تا در کوچک‌ترین زمان ممکن مرتفع شوند.

وی با بیان اینکه عقب افتادگی در حوزه زیرساخت‌های استان با تلاش جهادی و مضاعف قابل جبران است، افزود: طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم با همدلی و همکاری بین دستگاه‌ها و عملیاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز