خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد:

وجود قوانین زائد مهمترین عامل کاهش کارکرد مسئولان / بانک‌ها از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۲۱۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل وجود برخی از قوانین و آیین‌نامه‌های پیچیده و متناقض را مهمترین مانع پیشرفت قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در شورای اداری شهرستان گرمی با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: ساختار اداری و برخی قوانین و آیین‌نامه‌های پیچیده و متناقض جاری در آن، به‌عنوان مهم‌ترین مانع پیشرفت و کارکرد پایین مسئولان، از طریق مرکز پژوهش‌های مجلس مورد مطالعه قرار گیرد.

وی افزود: بانک‌ها نیز به‌عنوان پایگاه پشتیبان تولید و پیشرفت، باید انبساطی عمل کنند و مراجعه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به بانک را فرصتی برای کشور و خود بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: این‌که گفته شود شهرستان گرمی از لحاظ شاخص‌های پیشرفت به عقب برگشته، درست نیست؛ این شهرستان در حال پیشرفت است اما همه اشتراک نظر داریم که می‌توانست سرعت بسیار بیش‌تری را در چند دهه گذشته تجربه کند.

قاسمیان گفت: فرهنگ‌سازی استقبال از سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی بسیار مهم بوده و باید طوری عمل کنیم که سرمایه و ثروت مردم منطقه در این شهرستان محروم سرمایه‌گذاری شود تا سیمای جدیدی از پیشرفت و عمران را در گرمی شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز