خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز مطرح کرد:

طی شدن مراحل قانونی ۷۰ بسته سرمایه گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۰۰

شهردار شیراز گفت: با ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری؛ سرمایه گذاران برای دریافت مجوز بی‌نیاز از مراجعه به دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری خواهند بود.

به گزارش ایلنا، سید احسان اصنافی ضمن تشریح پنل‌های تخصصی در اختتامیه همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز گفت: پنل تخصصی پنجره واحد سرمایه‌گذاری و نقش حکمرانی شهرها در حوزه سرمایه‌گذاری، مطرح و مقاله‌های مرتبط ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این همایش به‌ صورت مشخص شکل‌گیری پنجره واحد در سازمان سرمایه‌گذاری و از سوی دیگر خدمات مورد نیاز در حوزه شهرسازی و مالی از طریق این پنجره واحد مورد تاکید قرار گرفت، تصریح کرد: با ریل‌گذاری صورت‌ گرفته نتیجه خوبی را در این حوزه خواهیم داشت و امیدوارم با بسته سرمایه‌گذاری شفاف و روشن مسیر مناسبی برای سرمایه‌گذار فراهم کنیم.

اصنافی با بیان اینکه رونمایی و امضای میثا‌ق‌نامه حمایت از سرمایه‌گذاری توسط مسئولان ملی، استانی و شهری از دست‌آوردهای اولین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری در شیراز بود، بیان کرد: این میثاق نامه به‌عنوان سند حمایت از سرمایه‌گذاری در شهر شیراز با محوریت مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر خواهد بود.

وی با اشاره به ارائه ۷۰ بسته سرمایه‌گذاری که با طی کردن مراحل  قانونی  در مرحله صدور مجوز و پروانه هستند عنوان کرد: استقرار نظام  تشویق و تکریم، تسهیل و تسریع در رسیدگی به مراحل قانونی سرمایه‌گذاری از جمله مباحث مطرح شده در پنل‌های تخصصی بود.

شهردار شیراز  با بیان اینکه یکی از  دغدغه‌های سرمایه‌گذاران همواره طی مراحل قانون اخذ مجوز و ریسک‌های فرآیند سرمایه‌گذاری است، ابراز کرد:  در پنل‌ها به این موارد و راه های حل آن پرداخته شده است.

اصنافی با اشاره به دیگر پنل های تخصصی عنوان کرد: تهیه یک سند از مدل‌های ارائه شده مبنی بر انتقال تجربیات و حکمرانی شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری برای توانمندی  شهرداری و برخوداری این ارگان خدمات‌رسان برای سرمایه‌گذاری نیز  مطرح شد.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های مختلف و تأمین سرمایه در حوزه گردشگری دستاورد دیگر این همایش بود، ابراز کرد: با انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری در این حوزه طی چند ماه آینده آثار این همایش نمود عملیاتی خود را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز