خبرگزاری کار ایران

فراوانی کالا در بازار گویای همراهی فعالان عرصه تولید و عرضه با دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۷۵

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی گفت: فراوانی کالا دربازارگویای همراهی فعالان عرصه اقتصادی بویژه تولید کنندگان و مراکزصنفی درهمراهی با دولت برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیررضا رجبی  در بازدید از چند مرکز تولید وعرضه کالا در شهرستان تربت حیدریه افزود: رعایت حقوق مردم اولویت مادراجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن درحوزه تولید وعرضه کالاست دراین راستا همراهی خوب مردم و فعالان اقتصادی کمک شایانی کرده تاوفورکالایی را در بازار شاهد باشیم.

وی حضور فعال بازرسان صمت و تشدید بازرسی ها که در قالب تیمهای تخصصی بازرسی در سطح کلیه شهرستانها که با همکاری مشترک بازرسان اصناف، بسیج و تعزیرات حکومتی صورت گرفته است در راستای ایجاد فضای آرام و اطمینان بخش به مردم عزیزمان در برخورد با متخلفان بوده و این امرکماکان تداوم خواهدداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به بیشتر شدن همراهی مردم در انعکاس گزارش تخلفات گفت: ظرفیت پاسخگویی کارشناسان در سامانه ۱۲۴ سه برابر شده و الگوی فعالیت در این سامانه نیز تغییر کرده، بطوریکه برقراری تماس با این سامانه آسان شده است.

رجبی اضافه کرد: با ظرفیت‌سازی بیشتر در سامانه ۱۲۴ مردم نیز همراهی بیشتری در دادن گزارشهای تخلف به سازمان صمت خراسان رضوی داشته‌اند که  برخی از برخوردهای بازرسان در روزهای گذشته در نتیجه دریافت گزارشهای مردمی بوده است.

دراین بازدید میدانی اشرفی رییس اداره صمت و چند نفر از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز