خبرگزاری کار ایران

آیین کلنگ‌زنی دو طرح ورزشی دو مدرسه در بروجرد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۹۸۸

آیین کلنگ‌زنی ساخت چمن مصنوعی دبستان زنده‌یاد محسن خشخاشی و سالن سرپوشیده دبستان مرحوم حافظی بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد مهرافزون مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در این شهرستان بیش از ۶۵هزار دانش‌آموز درحال تحصیل هستند. بیش از ۴۵۰ فضای آموزشی نیز در شهرستان وجود دارد. حدود ۶۰ درصد محیط‌های آموزشی بروجرد دچار فرسودگی شده‌اند.

وی افزود: تا وقتی فضای آموزشی خوبی نداشته باشیم، نمی‌توانیم دانش‌آموزان را به خوبی آموزش دهیم و تربیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بالا بردن توان فیزیکی دانش‌آموزان و افزایش فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، طرحی به نام شهید سلیمانی در کل کشور و همچنین در شهرستان اجرا می‌شود. این طرح در مدارس ابتدایی تعریف شده است.

مهرافزون تصریح کرد: ۱۷۰ میلیون تومان برآورد هزینه ساخت چمن مصنوعی و ۸۵۰ میلیون تومان جهت ساخت سالن سرپوشیده درنظر گرفته شده است.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: منطقه‌ی مسکن‌مهر، منطقه‌ای محروم و نیازمند توجه بیشتر است.

وی عنوان کرد: فضای آموزش و پرورش یک فضای جدی است. مدیریت این بخش باید بصورت ویژه مورد توجه باشد. تا زمانی‌که محل اعتبار طرح‌ها مشخص نباشد، فقط شاهد کلنگ‌زنی خواهیم بود.

مقصودی اظهار داشت: برای عکس‌گرفتن که کلنگ‌زنی نمیکنیم. باید کار انجام شود. مردم چه فکری می‌کنند؟ اعتبارات در نظر گفته شده برای این دو طرح بسیار قلیل و اندک است.

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی ما طوری عمل کرده‌اند که برای انجام هر کاری باید قدم به قدم جلو رفت و پیگیر امور بود. اینگونه طرح‌ها نیز مستلزم پیگیری مجدانه و شبانه روزی می‌باشد تا هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز