خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

نقش روابط عمومی منجر به شناخت دنیای امروز می شود /روابط عمومی ها خط مقدم جنگ رسانه ای دشمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۹۸۳

استاندار لرستان گفت : شناخت دنیای پر تلاطم امروز بدون توجه به نقش و وجود روابط عمومی ها امکان پذیر نیست چرا که روابط عمومی خط مقابله با جنگ روانی و رسانه ای دشمن است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در نشست با مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روابط عمومی ها را به معنای واقعی جهادگران عرصه ارتباطات،  تبیین کننده ظرفیت ها، توجیه کننده و مبلغ چشم اندازها و برنامه ها عنوان کرد.

استاندار لرستان روابط عمومی را یک هنر ارتباطی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان معرفی کرد که زمینه ساز دریافت انتظارات مخاطبان از سازمان مربوطه است.

وی افزود: کار روابط عمومی کاری سخت و حساس است که نیاز به تبحر و تخصص دارد و به معنای جهاد واقعی  است.

زیویار با اشاره به تبلیغات گسترده و جنگ رسانه ای دشمن گفت: طرف مقابل جنگ را به معنای واقعی کلمه و به صورت تمام عیار در عرصه رسانه شروع کرده که در خط مقدم نبرد ، روابط عمومی و رسانه قرار دارند و موضوع خط مقدم  متفاوت بوده و قابل مقایسه با سایر بخش ها نیست.

استاندار لرستان تصریح کرد: نبرد در عرصه رسانه در جهان همچنان ادامه دارد و لازم است در این زمینه بیشتر از گذشته تلاش شود زیرا امروزه در زمینه  رسانه و تبادل اطلاعات سرمایه گذاری فراوان شده و درک و شناخت دنیای امروز بدون توجه به نقش ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی امکان پذیر نیست.

 نماینده عالی دولت در استان لرستان  از روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی با مخاطبان و ارتباط با دستگاه های اجرایی نام برد و اظهار داشت: روابط عمومی ها نیازهای جامعه را بهتر می دانند و می شود از این موقعیت به نحو احسن استفاده کرد و معتقدم عدم استفاده از این ظرفیت  نوعی خسارت است.

زیویار با اشاره به اهمیت اغناء سازی و تنویر افکار عمومی از روابط عمومی ها خواست با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و تبیین مسائل روز با احساس مسئولیت بیشتری به موضوعات  بپردازند و با کنترل مباحث و اعتماد سازی عمومی همکاری لازم را با دولت داشته باشند که به حمدالله تاکنون این گونه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز