خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان خبرداد؛

تشدید گشت‌های مشترک و برخورد قانونی با احتکار کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۲۴

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشدید گشت های مشترک و مقابله با احتکارخبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان،تقی حسام درجمع خبرنگاران اظهارکرد : با عنایت به آزاد سازی قیمتها دراین دولت و ایجاد هماهنگی در خدمت رسانی به شهروندان وایجاد بهبود فضای کسب و کار وهمچنین هم پیش گیری از نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا، برخورد قاطع با تخلفات محتکرین کالاهای اساسی در دستور کار گشتهای مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با همکاری ومشارکت سازمان صنعت،معدن وتجارت ،اتاق اصناف ،جهاد کشاورزی و سایردستگاههای اجرایی نظارتی استان در حال انجام می باشدوحمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و نظارت بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی یکی از اهدف بازرسی گشتهای مشترک  است.

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کردند:  برای محتکرین از اول فروردین 1401 تا تاریخ 24/2/1401تعداد 30 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل  و  مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفین  بیش از چهارده میلیارد وششصد و بیست و جهار میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

وی در خاتمه ضمن تاکید  بر  برخورد جدی وقانونی  با متخلفان از عموم شهروندان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی  گرانفروشی، احتکار؛ جابجائی کالا به صورت غبر متعارف و...مراتب رابه صورت حضوری و یا از طریق تلفن 135و سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی ویا با تلفن124به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گزارش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز