خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز عنوان کرد؛

لزوم تدابیر جدی برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری/ ایجاد پنجره واحد مدیریت شهری برای تسهیل سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۰۴

شهردار شیراز از عزم جزم مجموعه مدیریت شهری و استانی بر حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری تدابیری اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در مراسم افتتاحیه اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز اظهار داشت: شیراز با امامزادگان واجب‌التعظیم و لقب سومین حرم اهل بیت(ع)، سومین مقصد زیارتی در ایران اسلامی است که در کنار آن گردشگری تاریخی و میراثی با اماکن چند هزارساله بر پیشانی شهر متبلور است.

وی ادامه داد: با داشتن شعرای بزرگی همچون حافظ و سعدی، گردشگری ادبی و وجود صنایع دستی و هنرمندان شهیر، گردشگری هنری در کنار گردشگری طبیعی خودنمایی می‌کند.

شهردار شیراز تصریح کرد: شهر شیراز به‌عنوان قطب پزشکی در تمامی ابعاد این حوزه حرف‌های بسیاری داشته و نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح منطقه و دنیا شناخته شده است.

اصنافی در ادامه گفت: موقعیت جغرافیایی شهر شیراز، مجاورت با آب‌های آزاد، دسترسی به فلات مرکزی ایران و غیره، سبب شده این شهر از دیرباز به‌عنوان بارانداز کشور دیده شود.

مدیر ارشد شهری شیراز از عزم جزم مجموعه مدیریت جدید شیراز و استان بر حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و عنوان کرد: برای تحقق تسهیل در سرمایه‌گذاری تدابیری اندیشیده شده که این همایش نیز در همین راستاست.

وی افزود: در این همایش در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بویژه در حوزه شهری به گفتگو خواهیم نشست و فرصت ها و موانع را در کنار هم دیده تا شاهد بهبود سرمایه‌گذاری در شهر باشیم.

 شهردار شیراز همچنین گفت: ایجاد پنجره واحد مدیریت شهری در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری، بررسی نقش مراکز دانش بنیان در توسعه سرمایه‌گذاری و شاخص های ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری در شیراز از مهم ترین موضوعات و محورهای اولین همایش ملی توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز است.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم منشأ خدمت به مردم و توسعه روز افزون ساختارهای مختلف از جمله اقتصادی باشیم و در پایان عمر مسئولیتی که مثل برق و باد می‌گذرد، سرافراز و سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز