خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان در گفت و گو با ایلنا:

تحویل آخرین توله یوز باقی مانده به سازمان حفاظت محیط زیست کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۰۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: توله یوزهای (سه قلو) متولد شده از روز گذشته _28 اردیبهشت_ تحویل سازمان حفاظت محیط زیست کشور شدند.

بهرام علی ظاهری مدیرکل محیط زیست سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان در پاسخ به علت تلف شدن دومین توله یوز تازه متولد شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه گونه‌ها تحویل سازمان حفاظت محیط زیست کشور شدند، بیان علت تلف شدن نیز با سازمان مرکزی محیط زیست است.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری علل و عوامل تلف شدن دومین توله یوز باید از طریق سازمان محیط زیست کشور صورت پذیرد، یادآور شد: روز گذشته 27 اردیبهشت دو توله یوز باقی مانده تحت یک اورژانس قرار گرفتند و به سازمان مرکزی منتقل شدند.

ظاهری افزود: از روز گذشته پس از به وجود آمدن موارد اضطراری دامپزشک متخصص دانشکده دامپزشکی سمنان به محل اعزام شد و اورژانس توله یوز تشخیص داده شد و هر دو توله با متخصصین مربوطه به قسمت کلینیک تخصصی دامپزشکی تهران اعزام شدند.

مدیرکل محیط زیست سمنان اضافه کرد: عدم استفاده از دستکش توسط پزشک متخصص مربوطه هنگام زایمان توله یوزها صحت ندارد و آن را شیطنت رسانه ای خواند.

وی یادآور شد: از روز گذشته اداره حفاظت محیط زیست سمنان و دانشکده دامپزشکی نظارتی بر ادامه زندگی تنها توله یوز باقی مانده نداشته و همه امور بر عهده سازمان محیط زیست کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز