خبرگزاری کار ایران

دبیر همایش خبر داد؛

«آموزگار اخلاق» نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی در دامغان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۵۸۸

دبیر همایش «آموزگار اخلاق» گفت: نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه سمنان به پاس خدمات 42 ساله این عالم، روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در حسینیه باب‌الحوائج (محله خوریا) دامغان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس نصیری فرد دبیر همایش نکوداشت «آموزگار اخلاق» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: قدرشناسی از پنج دهه زحمات و خدمات شایسته آیت الله سیدمحمد شاهچراغی و معرفی ابعاد شخصیتی این الگوی اخلاق مدار به مردم که مبتنی بر آموزه‌های دینی است از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به فاصله 20 روزه از افتتاحیه تا اختتامیه همایش، یادآور شد: از افتتاحیه تا اختتامیه این همایش، تولیدات رسانه‌ای دبیرخانه همایش شامل اینفوگرافی، عکس نوشته و خلاصه مقاله‌ها در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود. 

نصیری فرد اضافه کرد: افتتاحیه نکوداشت آیت الله شاهچراغی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در حسینیه باب‌الحوائج (محله خوریا) دامغان و اختتامیه آن ۱۹ خرداد در سمنان برگزار می‌شود.

دبیر همایش نکوداشت ادامه داد: این همایش با سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، آیت‌الله شیخ غلامعلی نعیم‌آبادی دامغانی و حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهر ری، برگزار می‌شود.  

نصیری فرد اظهار کرد: اخلاق مداری، ایجاد وحدت در استان سمنان، ساده زیستی، سلامت مالی و اقتصادی در طول زندگی و تربیت فرزندان صالح از ویژگی‌های خاص این عالم فرزانه است. 

وی افزود: ۹ کمیته به منظور اجرای هر چه بهتر همایش نکوداشت آیت الله شاهچراغی در دامغان تشکیل شده است و تلاش می‌کنیم تا نکوداشت را به بهترین شکل برگزار کنیم.

دبیر این همایش گفت: کمیته تشریفات، پشتیبانی و تدارکات، علما و روحانیون، رسانه و ارتباطات، تبلیغات فضای مجازی، نیروی انسانی، خواهران، امنیت و دانشگاهیان در این همایش ایفای نقش خواهند کرد.

نصیری فرد یادآور شد: در افتتاحیه این همایش سه کتاب از شش کتاب تالیف شده پیرامون زندگی نامه آیت الله شاهچراغی رو نمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: کتاب «نقش آیت الله شاهچراغی در نهضت امام خمینی»، «آیت الله شاهچراعی از نگاه دیگران» و «رمان آقا سید محمد» با محوریت شخصیت این عالم از جمله آثاری است که رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز