خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حوم:

وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۸۰

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان شهر اصفهان در روزهای عادی حداقل بین 900 تا یک هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: به همت مدیریت شهری 173 دستگاه اتوبوس شهری جدید سفارش داده شده و به زودی پس از تولید، وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان می شود.

وی افزود: از طریق سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه اتوبوسرانی‌ها نیز پیگیری‌هایی انجام شده تا کلانشهر اصفهان در کنار دیگر کلانشهرها، سهمی از 150 دستگاه اتوبوس در بخش اول واگذاری تا قبل از مهر 1401 داشته باشد.

روحانی خاطرنشان کرد: از زمانی که ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان را تحویل گرفتم، قریب به 450 دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر وجود داشت که با تعمیر اتوبوس‌های قبلی و ورود 45 دستگاه جدید، تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی اکنون به 700 دستگاه رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه وضعیت شهر اصفهان در زمینه ناوگان اتوبوسرانی را مطلوب ندانست و تاکید کرد: شهر اصفهان در روزهای عادی حداقل بین 900 تا یک هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد که در زمان بازگشایی مدارس از سوی آموزش و پرورش، این نیاز به حداقل 1200 دستگاه اتوبوس می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز