خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس شهرستان اصفهان خبر داد:

کاهش حدود ۵۵ درصدی تجاوز به عنف در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۵۱

رئیس پلیس شهرستان اصفهان گفت: با اجرای طرح امنیت محله محور پلیس انتطامی حدود ۹۳ دستگاه خودرو ۴۴ موتور سیکلت کشف و در جرایم مانند تجاوز به عنف حدود ۵۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت به تازگی کلاهبردار فروشنده مال غیر با مدراک جعلی دستگیر شد.

وی افزود: این مجرم با اجاره و فروش منزل و فروش مال غیر با مدارک جعلی، از افراد سوء استفاده می‌کرد و سپس از طریق فروش خودرو با سویچ دوم، خودرو فروخته شده را از مالک جدید سرقت می‌کرد و متواری می‌شد.

رئیس پلیس شهرستان اصفهان گفت:هزینه‌های دریافتی برای فروش خودرو را مستقیم به حساب یک فروشنده طلا و سکه واریز کرده و تمامی وجه نقد را سکه خریداری می‌کرد.

وی اضافه کرد: این کلاهبردار تا کنون ۲۰ شاکی از شهر‌های اصفهان، اراک، کهکیلویه و یاسوج به ارزش ۴۰ میلیارد ریال داشته هم اکنون متهم بازداشت و در حال بازجویی است.

بساطی تصریح کرد: در نیمه اول اردیبهشت با اجرای طرح امنیت محله محور پلیس انتطامی حدود ۹۳ دستگاه خودرو ۴۴ موتور سیکلت کشف و به مال باختگان بازگشت داده شد و در جرایم مانند تجاوز به عنف حدود ۵۵ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: افرادی که از آن‌ها کلاهبرداری شده می‌توانند با مراجعه به کلانتری ۱۵ خیابان رودکی اصفهان برای ارسال شکایت و پیگیری اموال خود اقدام کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز