خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی فاقد مجوز در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۱۲

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان گفت: برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی در اماکن ورزشی مستلزم اخذ مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیدار دل معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: هیات های ورزشی و باشگاه های خصوصی برای برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی اعم از فوتبال، فوتسال و دیگر رشته ها در اماکن ورزشی لازم است که چند روز قبل مجوزات لازم را از اداره کل ورزش وجوانان استان اخذ کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی از زمین های ورزشی و به خصوص زمین های چمن و سالن های ورزشی در داخل مجموعه های اداری قرار دارند و در راستای حفظ و حراست از حریم اماکن ورزشی و اداری و همچنین حفاظت فیزیکی از مجموعه های ورزشی باید اقدامات لازم از طرف هیات‌های ورزشی انجام شود.

بیداردل افزود: اصول برگزاری و میزبانی حکم می کند که برای برگزاری مسابقات و تورنمنت های ورزشی با ارسال نامه به اداره کل از طرف هیات‌ها و فدراسیون های ورزشی چند روز قبل اعلام شود تا اداره کل بتواند مقدمات برگزاری مسابقات را طبق قوانین و مقررات سازمانی و هماهنگی های لازم انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: طبق بخشنامه صادره از مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان،  هیات های ورزشی باید ۲۰روز قبل از برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی برنامه آن را به اداره کل اعلام نمایند.

وی ادامه داد: همچنین تیم های میزبان باید ۴ روز مانده به مسابقات قرداد اجاره مکان، نیروی انتظامی و پزشک را به ادارات ورزش و جوانان شهرستان میزبان و هیات مربوطه ارائه کنند تا در ادامه مسابقات دچار مشکل نشوند؛ در غیر اینصورت هیات ورزشی باید از ارائه برنامه به تیم مورد نظر خوداری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز