خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو عنوان کرد:

برای رفع معضل پساب فاضلاب بندرعباس همه دستگاه‌ها شرکت زیر ساخت خلیج فارس را حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۳۰

معاون وزیر نیرو گفت: برای رفع معضل پساب فاضلاب شهر بندرعباس همه دستگاهها باید شرکت تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس را همراهی و حمایت کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محسن بختیار پس از بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه توسعه و ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در جلسه ای ویژه در جریان اقدامات انجام شده در خصوص طرح بزرگ انتقال پساب فاضلاب شهر به صنایع غرب بندرعباس قرار گرفت.

 شجاعی مدیر عامل شرکت تخصصی تامین و توسعه زیر ساخت خلیج فارس با بیان جزئیات و موانع پیش روی طرح، تامین به موقع نقدینگی و ایجاد رویکردی اساسی برای تامین آب صنایع از پساب فاضلاب بجای دریا را بسیار ضروری برشمرد واظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و محیط زیستی  الگوی تامین آب طرحهای بزرگ صنعتی در بندرعباس به جای هزینه های گزاف و شیرین کردن آب شور دریا باید به سمت تعامل با شرکت زیر ساخت و تامین آب پایدار از طریق باز آفرینی پساب فاضلاب شهر سوق داده شود.

وی در ادامه به تلاش همکاران شرکت زیر ساخت در کاهش آلودگی پساب فعلی ونزدیک کردن ان به شاخصهای استاندارد علی رغم ورودی خارج از ظرفیت و محدودیتهای امکاناتی تصفیه خانه فعلی فاضلاب اشاره کرد و خواستار توجه جدی وزارت نیرو برای تحقق آرزوی مردم بندرعباس در رفع مشکل تخلیه پساب فاضلاب به دریا شد.

در ادامه این جلسه محسن بختیار معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت نیرو، طرح توسعه فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب به صنایع را طرحی بزرگ و تحول ساز قلمداد کرد و گفت: باید ساز و کاری ایجاد کنیم که با تامین نقدینگی و توجیه پذیری اقتصادی آن، در زمان پیش بینی شده به سرانجام برسد که البته من با توجه به ساختاری که در شرکت زیر ساخت شکل گرفته و سهامداران توانمند، در این مسیر به شکل همه جانبه از شرکت زیر ساخت حمایت کرده و امیدوارم سایر دستگاههای مرتبط نیز با درک اهمیت این کار بزرگ حمایت و همراهی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز