خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

شعبه دوم اتاق اصناف اردبیل راه‌اندازی می‌شود/ فعالیت 25 هزار واحد صنفی پروانه‌دار در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۱۰

رئیس اتاق اصناف مرکز اردبیل از راه‌اندازی شعبه دوم اتاق اصناف و سایت این مرکز در راستای افزایش خدمات و بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود ناصری راد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی شعبه دوم اتاق اصناف و سایت این مرکز در راستای افزایش خدمات و بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بیمه از ملزومات جامعه مدرن و یکی از دغدغه‌های اصناف است، افزود: تعهدات، شرایط پرداخت و امتیاز و خدماتی که از سوی بیمه ارائه می‌شود، اهمیت ویژه‌ای برای اصناف دارد و شرکت‌هایی که در این رابطه با اصناف همکاری می‌کنند نیز در اولویت قرار دارند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل تصریح کرد: پرهیز از روزمرگی و شخصیت‌سازی برای اصناف و تبدیل دیدگاه‌های منفی به مثبت، از اهداف پیش روی اتاق اصناف است و در این رابطه نیز برنامه ریزی‌هایی انجام و کارهایی به اجرا درآمده تا اصناف را به امنیت و آرامش سوق دهد.

وی تشریح کرد: بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در اردبیل نشانگر ظرفیت و توان بالای این قشر و نقش مهم آنان در سطح جامعه است.

ناصری راد با اعلام اینکه خدماتی از جمله بیمه عمر و مزایای آن باید از سال‌ها پیش در میان اصناف نهادینه و اجرا می‌شد، گفت: اتاق اصناف با راه‌اندازی شعبه دوم در میدان وحدت اردبیل و ایجاد سایت اتاق اصناف برای انعکاس مسائل و مشکلات تلاش می کند تا آرامش را به بازار تزریق و روند تازه‌ای را در اجرای برنامه‌های هدفمند و تاثیرگذار در پیش گیرد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری اتاق اصناف با بیمه کارآفرین امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز