خبرگزاری کار ایران

در ۳ سال گذشته انجام شد؛

واگذاری 200 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۰۴

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته در حدود 200 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران استان واگذار شد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: کل مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل یک هزار و 400 هکتار است که کمتر از هزار هکتار از این مساحت به عنوان اراضی صنعتی بوده و مابقی آن به عنوان معابر، خیابان ها، فضای سبز و محل احداث تاسیسات و محدثات محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد اراضی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده، خاطرنشان کرد: این میزان واگذاری‌های در سه ساله گذشته حدود 20 درصد از کل اراضی صنعتی شهرک‌های صنعتی استان را شامل می‌شود که این آمار نشان از افزایش میل به سرمایه گذاری‌ها در استان دارد.

اهلی افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذران برای حضور در شهرک‌های صنعتی، متاسفانه اراضی صنعتی قابل واگذاری در برخی از شهرک‌های صنعتی استان به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: البته در چند سال گذشته چندین طرح توسعه‌ای در شهرک‌های صنعتی انجام شده که نمونه بارز آن طرح توسعه 123 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و تملک 22 هکتاری ناحیه صنعتی اصلاندوز بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز