خبرگزاری کار ایران

در ماه گذشته صورت گرفت؛

دستگیری 150 نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۹۹

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 150نفر معتاد، سارق و فروشنده مواد مخدر درسطح استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در یک ماه در سطح استان  اجرا شد که موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در اجرای این طرح مقدار 10 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 110 نفر توزیع کننده مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری 40 نفر سارق و کشف 12 فقره خودرو و موتور سیکلت سرقتی  از سارقان و مالخران شدند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین ادامه داد: بازدید از 50 باب واحد صنفی و پلمب 13 واحد صنفی متخلف و کشف یک‌هزار و 300 عدد انواع قرص‌های روانگردان و غیرمجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش ایمنی ترددهای درون شهری و امنیت عابران پیاده 30دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف توقیف شدند، خاطر نشان کرد: در اجرای طرح موفق به دستگیری تعداد 150 نفر اتباع افغانی که به صورت غیرقانونی در استان اقامت داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کشف تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین، مقادیری مشروبات الکلی و کشف  10 تیغه سلاح سرد و اسلحه شکاری از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

ابراهیمی ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی تصریح کرد: برای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف توسط افراد متخلف، برخورد با متخلفان بصورت مستمر و منظم در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز