خبرگزاری کار ایران

با ورود دستگاه قضایی؛

سه واحد تولیدی تعطیل در بوئین زهرا احیاء شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۸۷

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته سه واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان بوئین زهرا احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش ایلنا، میرحسین حسینی در تشریح اقدامات دادگستری شهرستان بوئین زهرا برای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و سیاست اقتصاد مقاومتی در سال گذشته گفت: دستگاه قضایی به‌رغم اینکه در حوزه صنعت و تولید وظیفه مستقیم ندارد، اما در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این حوزه ورود جدی داشته و تاکنون با اقدامات دستگاه قضایی بخش قابل توجهی از موانع تولید برداشته شده و از مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران گره‌گشایی شده است.

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا افزود: بر همین اساس دادگستری شهرستان بوئین زهرا در گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود جدی داشت و مسائل این حوزه به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت و در سال گذشته نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این شهرستان به صورت مستمر برگزار و مصوبات خوبی به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: در سال گذشته در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مسائل و مشکلات 28 واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مصوبات صادره مشکلات 12 واحد تولیدی در این شهرستان مرتفع شد.

این مقام قضایی بوئین زهرا ادامه داد: همچنین در جهت عارضه یابی از مشکلات، تعداد 18 مورد بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار 135 نفر فراهم شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دادگستری شهرستان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها در حد توان امنیت اقتصادی را برای فعالان این حوزه فراهم کنیم تا دغدغه‌ای جز مقوله تولید نداشته باشند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز