خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس مطرح کرد؛

حاشیه کلانشهر شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است /دستگاه‌های ستاد اجرایی پای کار بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۰۵۰

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس با بیان اینکه حاشیه کلانشهر شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و زیبنده نیست در اطراف سومین حرم اهل بیت (ع) با چنین مشکلاتی روبه رو باشیم ، گفت: میطلبد دستگاه‌های ستاد اجرایی پای کار بیایند و بطور ویژه کار کنند چرا که این شهر آبستان مسائل و مشکلات امنیتی و اجتماعی نشود.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان فارس، افزود:  مسئولان توجه بیشتری به حاشیه‌های شهر و مبحث اشتغال، معیشت و بهداشت داشته باشند که منجر به مشکلات امنیتی و اجتماعی نشود.

وی با اشاره به تلاش برای رفع محرومیت از سطح کشور و ایجاد اشتغال، اقدامات  این ستاد را در حوزه های اجتماعی قابل تقدیر و ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: معضلات معیشتی و اقتصادی مهمترین موضوع اصلی امروزه جامعه هست.

او با اشاره به اینکه رهبری سال‌هاست موضوع اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دادند و امسال را سال "اشتغال، تولید و دانش بنیان" معرفی کردند، افزود: این نشان دهنده اهمیت مباحث اقتصادی در سطح جامعه است که خودمان با پوست و استخوان لمس می‌کنیم و نقش بنیان برکت در این زمینه و عرصه حیاتی و تاثیرگذار است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نقشه تقسیمات کشوری استان فارس، بیان کرد: فارس یکی از مهمترین استان‌های کشور در بخش کشاورزی است که بیشترین فعالیت‌های آن مربوط به این حوزه بوده و کمتر به سمت صنعت  روی آورده که در این راستا دچار آسیب در سطح کشور شده است.

کریمی با اعلام اینکه به دلیل تحریم منابع آبی و خشکسالی کشاورزان دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل فقر مالی سرمایه گذاری کمتری در استان شکل گرفته  چرا که تولید ثروت در استان انجام نمی‌شود؛ و این مهم وظایف دستگاه‌های حامی بویژه ستاد اجرایی امام را بیشتر می‌کند و می‌تواند حامی مردم استان فارس باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز