خبرگزاری کار ایران

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی؛

نیروگاه شهید رجایی قزوین برای پیک تابستان آماده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۵۵

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: با اتمام تعمیرات اساسی و RI واحد شماره 3 گازی نیروگاه شهید رجایی، آخرین برنامه تعمیرات واحدهای این نیروگاه پایان یافت و این نیروگاه در پیک تابستان 1401، با آمادگی کامل به تولید برق خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل موتابها با اعلام این خبر گفت: در تکمیل اجرای برنامه‌های تعمیراتی واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، واحد شماره 3 گازی نیروگاه سیکل ترکیبی با توان نامی 123 مگاوات که به منظور انجام تعمیرات اساسی و RI کمپرسور از مدار تولید خارج شده بود پس از اتمام برنامه‌های تعمیراتی، دوباره به شبکه سراسری پیوست.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی در توضیح نتایج تعمیرات واحد شماره 3 گازی گفت: در این دوره از تعمیرات و با توجه به شرایط فنی این واحد، یک‌هزار و 487 فعالیت تعمیراتی در قالب 13 بسته و برنامه تعمیراتی اجرا شد که علاوه بر تعمیرات اساسی مسیر گاز داغ که به تعویض کامل قطعات اصلی آن انجامید، کمپرسورهای اصلی و کمکی هوای واحد هم با قطعات نو تعویض گردید.

وی افزود: در آخرین برنامه تعمیراتی نیروگاه شهید رجایی، همچنین تست رله‌‎های حفاظتی ژنراتور و تست‌های الکتریکی ترانس استیشن وترانس‌های محلی، دمونتاژ ومونتاژ تجهیزات ابزاردقیق، کالیبراسیون  ترانسمیترهای فلو، تنظیم سیستم مانیتورینگ و حفاظتی دمای یاتاقان ها به همراه بازدید و تعمیر انواع تجهیزات الکتریکی و ابزاردقیقی، از دیگر اقداماتی بود که به انجام رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز