خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

ساخت مسکن ملی در قزوین کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۹۲۱

صبح با دستور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس کلنگ ساخت 18 هزار و 170 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین همزمان با چند استان دیگر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید فرجی پور در مراسم کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن که صبح امروز برگزار شد، گفت: زمان درنظر گرفته شده برای ساخت مسکن ملی دو سال است و در این مدت 16 هزار و 140 واحد در شهر جدید مهرگان، 700 واحد در اقبالیه، 600 واحد در بوئین زهرا و 400 واحد در آبیک ساخته می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: زمین اختصاص یافته در مهرگان برای این طرح 270 هکتار و زمین سایر مناطق هم در مجموع 15 هکتار است.

وی عنوان کرد: برخی ساختمان‌های مهرگان در قالب 60 واحد با زیربنای 80 تا 90 متر با پارکینگ و تعدادی هم سه طبقه و در 6 واحد ساخته می‌شود و تمام افراد متقاضی شریفیه، محمدیه، الوند و بیدستان در این محل صاحب خانه خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: تسهیلات درنظر گرفته شده برای این واحدها 350 میلون تومان است، متقاضیان باید در مرحله اول 40 میلون تومان واریز داشته باشند.

فرجی پور گفت: سرپرست خانوار بودن، استفاده نکردن از تسهیلات مسکن و نداشتن مالکیت از سال ۸۴ و سابقه ۵ سال سکونت در شهر از شرایطی هستند که متقاضی باید آن‌ها را دارا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز