خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

حفاری تونل دوم حیران تا آخر خردادماه تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۲۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث تونل دوم اردبیل- حیران با پیشرفت مناسب در حال اجرا است و عملیات حفاری این تونل تا آخر خردادماه به پایان می رسد.

به گزارش ایلنا، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: یکی از پروژه های مهمی که در 3 سال گذشته و با تخصیص ردیف ملی پیگیر جدی اجرای آن بودیم تونل دوم اردبیل- حیران است که از سال ۹۷ با تکمیل مطالعات عملیات اجرایی تونل از اوایل سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر تنها ۱۵۰ متر از حفاری این تونل باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تا آخر خرداد حفاری تونل به شکل کامل تکمیل شده و عملیات کف برداری و لاینینگ شروع می شود، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار براین پروژه نیاز است و سعی داریم تا ظرف یک سال آینده کل تونل دوم حیران را تکمیل و آماده عبور کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل علت کندی اجرای این پروژه را در مراحل انفجار و حفاری ریزش های تونل در دو سمت اردبیل به سمت آستارا و آستارا به سمت اردبیل اعلام کرد و گفت: قبل از عید به دلیل شرایط مناسب حفاری سه متر حفاری روزانه انجام می شد ولی با ریزش هایی که رخ داده از هر دو طرف هم اکنون روزانه یک و نیم متر پیشرفت حفاری را شاهد هستیم.

حیدری بیان کرد: با تثبیت محل ریزش تونل روند کار را در تونل دوم اردبیل- حیران شاهد هستیم و امیدواریم در ماه های آینده شرایط مطلوبی را در روند حفاری و لاینینگ و کف برداری شاهد باشیم.

وی افزود: تردد مردم در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال انجام است چرا که ما خارج از این مسیر پروژه را به پیش می بریم و با بهره برداری از تونل دوم ترافیک این مسیر نیز تعدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز