خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان خبر داد؛

دستگیری یک ادمین روبیکا بدلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۷۴۹

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که در شبکه پیام‌رسان روبیکا اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی می‌ کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و طرح شکایت در خصوص اینکه شخصی با استفاده از شماره تلفن بنده در برنامه روبیکا اقدام به ایجاد صفحه‌ نموده و تصاویر مبتذل بارگذاری می‌کند که موجب آبروریزی من شده است. مورد، تشکیل پرونده و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پرونده با فعالیت در پیام‌رسان روبیکا و بررسی‌ها و استعلامات لازم و اقدامات فنی صورت گرفته آی‌پی‌های ورود استخراج و نهایتا متهم شناسایی شد.

سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، نامبرده به پلیس فتا احضار و پس از تحقیقات لازم و انجام اقدامات تکمیلی پرونده، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل توصیه کرد: مسئولیت و عواقب استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عهده شخص صاحب شماره تلفن همراهی که با آن به این شبکه متصل شده‌اند، می‌باشد. بنابراین به همه کاربران توصیه می‌کنیم که جهت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها شخصا اقدام نموده و رمزهای عبور خود را در اختیار سایرین قرار ندهند.

 این مقام انتظامی در پایان گفت: کاربران اینترنت برای ارتباط‌گیری و گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره تماس این مرکز 096380 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز