خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی« آمادگی برای بهره برداری بیشینه کسب و کارها» در مدرسه عالی رسانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۶۴۱

کارگاه آموزشی « آموزش، تحلیل و چگونگی آمادگی برای بهره برداری بیشینه کسب و کارها» پس از روشن شدن وضعیت برجام در مدرسه عالی کسب و کار برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت خبری بورس امروز ، این دوره با نگاه ویژه به اهمیت موضوع برجام  در چارچوب مسائل مهم کسب و کارها پرداخته می شود.

امیر حامد رضایی کارشناس مسائل بین المللی کسب و کار دراین باره گفت:  این دوره آموزشی دو بخش کار انجام شده است. بخش اول شامل آموزش است. که با توجه به مخاطبان این دوره‌ها که عموما از مدیران  سازمان ها هستند،موضوعات مربوط آموزش داده می شوند. اما در بخش دوم  آموزش به همراه  برنامه‌های گفت و گو محور است که  مجری حاضر در این کلاس ها به پرسشگری می پردازد. این پرسش ها در قالب سناریوی از پیش آماده شده نیست که از قبل طراحی شده باشد. مجری خود از اطلاعات کافی برخوردار است، بر این اساس بخشی از موضوعات مطرح شده کاملا فی البداهه است. تمام تلاش ما بر این است که افراد را در این شرایط قرار دهیم تا به توضیح بپردازند که  چه اقداماتی را انجام خواهند داد.

وی درباره مزایای این دوره آموزشی هم گفت: دریافت اطلاعات مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مختصر و فشرده بودن  آن از جمله مزایای این دوره است به طوری که هر دوره آموزشی در  9 الی 10 ساعت ارائه  می‌شود.

وی از انتخاب مشاور مناسب با توجه به فشردگی زمانی و مالی و ارایه الگوهایی در سطح بین المللی به عنوان هدف این تیم آموزشی نام برد که به مانند یک مشاور خوب، با ارایه اطلاعات و راهکارهای لازم سبب کارآمدی کافی برای متقاضیان می شود.

آزاده خاکسار ،کارشناس مجری این برنامه نیز با اشاره به اینکه این دوره‌ها  در موسسه عالی رسانه  برگزار می‌شود ، گفت:بررسی مسایل راهبری و راهبردی بین المللی به زبان ساده، مروری بر کنش ها و واکنش های کسب و کارهای ایرانی در دوران برجام، بررسی و آسیب شناسی وضعیت کنونی کسب و کارهای ایرانی، چالش‌های زمانی و مالی در بهبود زیرساخت‌های بین المللی، راهکارهایی مدیریت تنگناهای زمانی و مالی در دوران کنونی، هدف اصلی کسب و کارهای ایرانی در تحولات پیش روی برجامی، مهم‌ترین خواسته های کسب و کارهای ایرانی از شرکای تجاری بین المللی، الزامات و چگونگی گزینش شریک تجاری بین المللی ، آماده ترین و جذاب ترین کسب و کارهای ایرانی برای شراکت تجاری بین المللی، چرایی و ضرورت عدم تفکیک بازار داخلی و بین المللی و چگونگی بازاریابی بین المللی بدون آزمون  و خطا از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به اینکه  در کنار این دوره بخش‌های دیگری در حوزه روان شناختی، پزشکی و … نیز پوشش داده می‌شود، گفت :  تمام تلاش ما بر این است که فعالیت های خود را با اتکاء به فعالیت های علمی، آکادمیک و ترکیب آنها با فضای واقعی به انجام رسانیم.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به این  آدرس (  riskac.ir  ) مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز