خبرگزاری کار ایران

هلاکت شرور مسلح در درگیری قاچاقچیان با پلیس هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۰۱

فرمانده انتظامی استان از درگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح با تکاوران پلیس شهرستان های میناب و رودان خبر داد و گفت: طی این درگیری با توان بالای عملیاتی مأموران، یک نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا "حجت الله دشتبانی" در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است به هلاکت رسیده و ۲۰۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضاجعفری در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر میناب با اشرافیت بالای اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از تصمیم اشرار و قاچاقچیان مبنی بر انتقال مواد مخدر بصورت مسلحانه از جنوب استان کرمان به سمت میناب مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان رودان حین کنترل خودروهای عبوری واقع در محور "هشتبندی _ میناب "خودروی پژوپارس متعلق به عناصر این باند را شناسایی کردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران بلافاصله دستور ایست را صادر کردند که راننده و سرنشین خودرو که مسلح بودند بدون توجه به دستور پلیس قصد متواری شدن را داشتند که با توجه به تنگ شدن عرصه اقدام به درگیری و تیراندازی مستقیم به سمت مأموران کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری که به مدت یک ساعت بین مأموران و اشرار مسلح حامل مواد مخدر به طول انجامید، سرانجام تکاوران پلیس موفق شدند با هوشیاری کامل و اتخاذموضع و تاکتیک مناسب و برتری حجم آتش، یک نفر از اشرار مسلح که از عاملین شهادت شهید فراجا "حجت الله دشتبانی"  در تیرماه ۱۳۹۸ نیز بوده است را به هلاکت رسانده و یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو و محل زمین گیر شدن قاچاقچیان مقدار ۲۰۰ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و تعدادی خشاب و فشنگ جنگی کشف شد، بیان کرد: سایر عناصر این باند که متواری شدند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد. 

این مقام انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: در اجرای این مأموریت یک نفر از مأموران انتظامی شهرستان رودان طی درگیری با اشرار مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان منتقل و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اشرار و قاچاقچیان موا مخدر بدانند که با اشرافیت اطلاعاتی توان بالای عملیاتی پلیس دیگر جایی برای جولان دادن ندارند و پلیس جهت تأمین نظم وامنیت ، ایجاد آسایش و آرامش شهروندان از جان خود مایه گذاشته و بی امان با آنان مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز