خبرگزاری کار ایران

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری حضوری امتحانات مدارس گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۵۹

سرپرست معاونت سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری رشت با تاکید بر این موضوع که خطر شیوع دوباره ویروس مرتفع نشده است، اظهار داشت: امتحانات پایان سال مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالله عموزاد در جلسه ستاد کرونا  اظهار داشت: عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهم‌ترین خطری است که با فروکش کردن شدت همه گیری جامعه را تهدید می‌کند.

 وی افزود: هرگونه سهل انگاری ممکن است وضعیت کنونی رنگ بندی آبی شهرستان را به رنگ بندی با درصد خطر بالاتر تغییر دهد.

عموزاد با اشاره به استمرار نظارت های بهداشتی بر واحدهای صنفی، گفت: در طی هفته گذشته ۳۲۲۶ مورد بازدید از صنوف مختلف به عمل آمده که منجر به صدور ۱۰۲ مورد اخطار و پلمپ 10 واحد صنفی متخلف شده است.

 سرپرست معاونت سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با بیان این مطلب که حضور ۹۵ درصدی دانش آموزان در مدارس تا حدی در جبران عقب ماندگی ناشی از تعطیلی دوساله مدارس و کسب آمادگی برای برگزاری حضوری کلاس ها در سال تحصیلی آینده موثر بوده است، اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه، امتحانات پایان سال مدارس به صورت هماهنگ، حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز