خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی؛

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به سمنان سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۰۶

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با استقبال استاندار سمنان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی دقایقی قبل وارد شهرستان گرمسار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ابتدای سفر خود به گرمسار از کارخانه کیا پلاستیک مانا شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

وی در ادامه از شرکت گلبهار جاده ابریشم، فرآوری روغن های نباتی در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

شرکت تولیدی گلبهار جاده ابریشم با تخصیص اعتبار لازم و مصوبه ستاد احیاء واحدهای راکد استان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۵۰ نفر مجددا فرآهم کرده است. 

سید صولت مرتضوی سپس از شرکت تولیدی پارسیان پلی اتیلن (مشبک ایرانیان) تولیدکننده لوله اتصالات  شهرک صنعتی ایوانکی - گرمسار بازدید کرد.

 شرکت تولیدی پارسیان پلی اتیلن (مشبک ایرانیان) تولید کننده لوله اتصالات با تخصیص اعتبار لازم و مصوبه ستاد احیاء واحدهای راکد استان در بهمن ماه سال ١٤٠٠ مجددا به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ٢٢ نفر نیز فرآهم شد.

بازدید از سیلوی در حال احداث ۱۰۰ هزار تُنی گرمسار از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور بود.

سیلوی یکصد هزار تُنی گرمسار در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان برای تکمیل آن مصوب شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز