خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فعالیت دوشیفته ۱۰۰ نانوایی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۱۳۰

فرماندار ارومیه از فعالیت دو شیفته ۱۰۰ واحد نانوایی در ارومیه خبر داد.

غلامحسین عماری در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه در حال حاضر  ۱۰۰ واحد نانوایی در ارومیه برای رفاه حال شهروندان  به صورت دوشیفت‌فعالیت‌می‌کنندگفت:همچنین ۱۲ واحد نانوایی در سطح شهر ارومیه به صورت سه شیفته فعالیت دارند.

وی افزود از این تعداد واحد نانوایی ۲۵ واحد در بعد از ظهر نیز در حال پخت و عرضه نان هستند.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه مشکلی در تامین نان مردم وجود ندارد گفت: مردم نگران کمبود نان نباشند نان به وفور در نانوایی‌های استان پخت می‌شود.

فرماندار ارومیه افزود:نرخ نان لواش هیچ تفاوتی نکرده و نانوایی‌ها باید به همان قیمت قبلی به مردم کالا عرضه کنند و اصلاح نحوه توزیع یارانه‌ها نباید دستاویزی برای گرانفروشی باشد که با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

وی بیان اینکه قیمت نان افزایش نیافته است از مردم خواست ؛ از خرید مازاد و ایجاد صف در مقابل نانوایی ها خودداری کنند.

 عماری اضافه کرد: در صورتی که مردم هرگونه گران فروشی و یا کم فروشی را در نانوایی ها مشاهده کردند، می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه های ۱۲۴  اطلاع رسانی کنند.

فرماندار ارومیه از استقرار بازرس های معین در برخی نانوایی های ارومیه خبر داد و گفت:این بازرسان وظیفه نظارت توزیع آرد از کارخانه تا نانوایی و از پخت نان تا رسیدن به دست مشتری را برعهده دارند.

عماری با اشاره به تفاوت قیمت بین آرد نانوایی و بازار آزاد گفت: این تفاوت قیمت موجب تشدید بازرسی ها در حوزه نان و آرد شده تا از فروش آرد نان به صورت آزاد جلوگیری شود.

گفت و گو: بیتا اختیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز