خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

684 تن کالای احتکاری در همدان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۴۰

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس امنیت اقتصادی این مجموعه در ۲ هفته گذشته موفق به کشف ۶۸۴ تن کالای احتکاری در این استان شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری اظهار داشت: مهمترین اقلام کشف شده شامل ۲۸۰ تن گندم، ۱۷۵ تن روغن، ۸۷ تن نهاده های دامی، ۶۰ تن برنج و ۳۰ تن ماکارانی است.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های مختلف موفق به کشف ۲۰ تن مرغ، ۲۰ تن آرد، ۱۲ تن قند و شکر احتکاری در منازل و انبارها شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۰ هزار قلم و بسته مواد شوینده، ۴۰ هزار قلم اقلام خوراکی و بهداشتی نظیر رب و رشته آشی، بطری آب، دستکش به همراه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی احتکاری کشف و ضبط شده است.

سردار امیری اظهار داشت: در این راستا ۲۵ محتکر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم شناسایی و دستگیر و برای پیگیری مراحل اداری تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۲ پرونده برای محتکران کالاهای اساسی در استان همدان تشکیل شده است افزود: ارزش کالاهای مکشوفه به بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال می رسد.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان ادامه داد: بیشترین میزان کشفیات پلیس امنیت اقتصادی در ۲ هفته گذشته مربوط به مرکز استان بوده است همچنین کالاهای احتکاری در انبار مغازه ها یا پستوی منزل دپو شده بود که توسط پلیس کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز