خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

کمبود 2 هزار معلم در همدان باید جبران شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بازنشسته شدن ۲ هزار معلم در سطح استان گفت: این کمبود چالش بزرگی برای استان است که باید برطرف شود.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی در آئین تجلیل از معلمان و منتخبان سرآمد آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: چالش کمبود نیروی انسانی در استان نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان است. 

وی اضافه کرد: بالاترین سرمایه هر کشور، سرمایه انسانی است که در آموزش و پرورش تربیت می شود و برای این امر خطیر باید بهترین امکانات و ملزومات را در اختیار داشته باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به شروع مدارس در ۱۴ فروردین گفت: با توجه به این کمبود معلمان دلسوزانه کار تدریس را آغاز کردند. 

نقوی همچنین پروژه های نیمه تمام را چالش بزرگ دیگر استان دانست و افزود: در حال حاضر ۱۸۸ پروژه نیمه تمام داریم که نیازمند تقویت اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل است. 

وی با بیان اینکه با حمایت استاندار در شورای آموزش و پرورش اقدامات خوبی در راستای تعالی تعلیم و تربیت انجام شده است تاکید کرد: همه مسئولان استان برای رشد و توسعه آموزش پرورش آماده هستند و تلاش و کوشش می‌کنند. 

کمک به ارتقای جایگاه معلمان از راههای تعالی کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز با تاکید بر تلاش برای ارتقای منزلت معلمان افزود: یکی از راه‌های عظمت و تعالی کشور و داشتن نسلی سربلند، کمک به ارتقای جایگاه و منزلت معلمان است.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» ادامه داد: از مسائلی که امروز انسان با دیدن آن اذیت می‌شود، عدم احترام و حفظ شخصیت معلمان است.

وی در باره اجرای طرح هدفمندسازی و اصلاح یارانه ها نیز گفت: دولت موظف است با نظارت‌های سختگیرانه، با محتکران و افرادی که در این شرایط به مردم رحم نمی‌کنند، برخورد جدی داشته باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امروز تهمت‌زدن‌ها، تفسیرهای ناقص و اتهام‌زنی‌ها دردی از مردم دوا نخواهد کرد افزود: اینکه دشمنان این آب و خاک حرف از مردم و منافع آنها می‌زنند، بیشتر به شوخی شبیه است.

وی با تاکید بر اینکه هر کس ادعا می‌کند به فکر مردم است، دولت را کمک کند تصریح کرد: اگر دغدغه جریانات سیاسی، مردم هستند، اختلافات را کنار بگذارید و برای حل مشکلات به دولت کمک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز