خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

شهروندان اردبیلی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند/ پیش‌بینی تندبادهای لحظه‌ای و رگبار و رعد و برق از فردا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۵۳

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: مردم از توقف و اطراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات استان خودداری کنند.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت جوی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز(یکشنبه ۲۵ اردیبهشت) آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و افزایش نسبی دما پدیده غالب خواهد بود.

وی افزود: از فردا (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت) با نفوذ سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابرناکی و ناپایداری ها خواهیم بود و در برخی از مناطق استان رگبار باران(گاهی توام با رعدوبرق) و تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تشکیل ابرهای همرفتی در مناطق مستعد بویژه کوهپایه ها و ارتفاعات، بارش تگرگ دور از انتظار نیست. لذا اجتناب از توقف و اتراق در مسیر رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات توصیه می شود.

محمدی ادامه داد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز با تقویت زبانه های پرفشار در سطح زمین بارش خفیف باران، رخداد مه و کاهش نسبی دمای هوا، موجب جوی خنک و بهاری می شود؛ این سامانه روز پنجشنبه(۲۹ اردیبهشت) از استان خارج می شود.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز