خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۲۸۷ تن شکر عرضه خارج از شبکه در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۲۲

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل از عرضه خارج از شبکه ۲۸۷ هزار و 347 کیلوگرم شکر در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: بر اساس گزارشات واصله با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و بازرسین سازمان صمت  در راستای کنترل بازار و برخورد با اخلالگران اقتصادی،  بلافاصله طی هماهنگی بعمل آمده از مکان مورد نظر بازرسی به عمل آمد؛ ارزش کالا به مقدار ۵۱ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بر آورد شده است.

صادقی افزود: پس از  بررسی های لازم با توجه به مغایرت آماری و عدم ثبت کالا در سامانه جامع تجارت، تخلف عرضه خارج از شبکه برای کارشناسان بازرسی این سازمان محرز شد که پرونده پس از تکمیل، جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: برخورد با اخلال‌گران در بازار و محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در دستور کار جدی سازمان صمت استان قرار گرفته و مجموعه سازمان هر روز در دو شیفت کاری و حتی روزهای تعطیل بر بازار نظارت کامل دارند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در زمینه‌ احتکار به سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت های مردمی سازمان صمت و یا با شماره ۱۱۳ اداره کل اطلاعات اعلام کنند تا سریعا به موضوع رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز